+45 22 11 61 21 INFO@DAILYNAM.DK

Handelsbetingelser

Du kan handle hos os på følgende måde:

  • Via www.dailynam.dk

1. Pris og betalingsbetingelser

Alle priser er i danske kroner inkl. moms, fragt og afgifter.

Vi accepterer altid følgende kort:

  • Visa
  • MasterCard

Betalingen bliver trukket inden afsendelse af din vare, og du vil i den forbindelse modtage en kvittering via email. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt.

Det er dit ansvar, at der er penge på den konto, som er tilknyttet det betalingskort, du har benyttet ved tilmelding, så vi kan trække betalingen. Hvis ikke, vil den aktuelle ordre blive standset og ved gentagne afvisninger vil din ordre blive annulleret.

Du kan få tilbagebetalt pengene, hvis:

  • Du ikke har modtaget den kasse, som du har bestilt
  • Der er trukket et højere beløb, end det du har godkendt.

De data, som du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort, er krypteret (SSL). Det er derfor kun den pågældende udbyder af betalingsmodulet (Stripe) og Nets, der kan læse dem. dailyNam eller andre har dermed ikke mulighed for at læse disse data.

2. Fortrydelsesret

Der gælder ingen fortrydelsesret på fødevarer.

3. Reklamation

Vi hører altid gerne fra dig, hvis der er noget, du er utilfreds med, eller som du synes, vi kan gøre bedre.

Der gælder reklamationsret efter købeloven. Bemærk dog, at fødevarer som regel har en kortere holdbarhed end andre varer, og at den sædvanlige holdbarhed for den pågældende fødevare vil blive taget i betragtning ved en reklamation over en mangel ved fødevaren. Vi kan kontaktes på info@dailynam.dk eller på telefon +45 22 11 61 21 på hverdage. Reklamationer skal foretages hurtigst muligt – både i relation til leveringen af kassen, herunder hvis den slet ikke er leveret, og til selve måltiderne, hvor det kræves at man fremviser billedemateriale af det pågældende måltid. På den måde kan vi med det samme reagere og give dig en bedre service. En reklamation vil altid blive besvaret via email.

Hvis vi ikke kan blive enige om en løsning, og hvis du vil klage over en vare eller tjeneste købt hos dailyNam, kan du indgive en klage til: Center for Klageløsning i Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk, hvor du også kan læse mere om betingelserne for at klage, herunder om beløbsgrænser, gebyrer, processen mv. Ved indgivelse af en klage skal du oplyse vores emailadresse info@dailynam.dk 

Hvis du er statsborger i en anden EU-medlemsstat end Danmark, kan du klage via EU-Kommissionens online klageportal på siden: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

4. Persondatapolitik

Hos dailyNam er det vigtigt for os, at dine personlige oplysninger opbevares sikkert og fortroligt. Du kan læse mere herom i vores persondatapolitik.

5. Kontaktoplysninger

Hvis du har spørgsmål til dit køb, vores handelsbetingelser eller andet, kan du finde vores kontaktoplysninger her. 

Hjemmeside: www.dailynam.dk

Handelsbetingelserne er senest opdateret april 2020.