+45 22 11 61 21 INFO@DAILYNAM.DK

Handelsbetingelser

Du kan handle hos os på følgende måde:

  • Via www.dailynam.dk

1. Pris og betalingsbetingelser

Alle priser er i danske kroner inkl. moms, fragt og afgifter.

Vi accepterer altid følgende kort:

  • Visa
  • MasterCard

Betalingen bliver trukket inden afsendelse af din vare, og du vil i den forbindelse modtage en kvittering via email. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt.

Det er dit ansvar, at der er penge på den konto, som er tilknyttet det betalingskort, du har benyttet ved tilmelding, så vi kan trække betalingen. Hvis ikke, vil den aktuelle ordre blive standset og ved gentagne afvisninger vil din ordre blive annulleret.

Du kan få tilbagebetalt pengene, hvis:

  • Du ikke har modtaget den kasse, som du har bestilt
  • Der er trukket et højere beløb, end det du har godkendt.

De data, som du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort, er krypteret (SSL). Det er derfor kun den pågældende udbyder af betalingsmodulet (Stripe) og Nets, der kan læse dem. dailyNam eller andre har dermed ikke mulighed for at læse disse data.

2. Fortrydelsesret

Der gælder ingen fortrydelsesret på fødevarer.

3. Reklamation

Vi hører altid gerne fra dig, hvis der er noget, du er utilfreds med, eller som du synes, vi kan gøre bedre.

Der gælder reklamationsret efter købeloven. Bemærk dog, at fødevarer som regel har en kortere holdbarhed end andre varer, og at den sædvanlige holdbarhed for den pågældende fødevare vil blive taget i betragtning ved en reklamation over en mangel ved fødevaren. Vi kan kontaktes på info@dailynam.dk eller på telefon +45 22 11 61 21 på hverdage. Reklamationer skal foretages hurtigst muligt – både i relation til leveringen af kassen, herunder hvis den slet ikke er leveret, og til selve måltiderne, hvor det kræves at man fremviser billedemateriale af det pågældende måltid. På den måde kan vi med det samme reagere og give dig en bedre service. En reklamation vil altid blive besvaret via email.

Hvis vi ikke kan blive enige om en løsning, og hvis du vil klage over en vare eller tjeneste købt hos dailyNam, kan du indgive en klage til: Center for Klageløsning i Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk, hvor du også kan læse mere om betingelserne for at klage, herunder om beløbsgrænser, gebyrer, processen mv. Ved indgivelse af en klage skal du oplyse vores emailadresse info@dailynam.dk 

Hvis du er statsborger i en anden EU-medlemsstat end Danmark, kan du klage via EU-Kommissionens online klageportal på siden: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

4. Persondatapolitik

Hos dailyNam er det vigtigt for os, at dine personlige oplysninger opbevares sikkert og fortroligt. Du kan læse mere herom i vores persondatapolitik.

5. Kontaktoplysninger

Hvis du har spørgsmål til dit køb, vores handelsbetingelser eller andet, kan du finde vores kontaktoplysninger her. 

Hjemmeside: www.dailynam.dk

 

6. Opsigelse og betingelser for abonnement

Sådan fungerer dit abonnement

Du opretter dig hos dailyNam via vores hjemmeside dailyNam.dk. Herefter vælger du den kasse du ønske og hvor mange gange på en måned du ønsker levering. Når du har valgt dette, modtager du en kvittering på din bestilling og dit valgte abonnement via den email, du har angivet.

Du er forpligtet til straks at orientere os, hvis du ændrer leveringsadresse, skifter email eller telefonnummer.
Du kan altid ændre dit abonnement, herunder ændre leveringsfrekvensen for kasserne, sætte det på pause eller opsige abonnementet ved at skrive til info@dailynam.dk eller ved at ringe på tlf: 22 11 61 21.

Hvis den faste leveringsdag falder på en helligdag, som fx 1. maj, Grundlovsdag og 24. december eller visse hverdage i tilknytning til en helligdag og/eller fridag, vil du blive informeret via email, hvornår din kasse alternativt leveres.

Dit abonnement er et løbende abonnement uden binding. Læs mere om opsigelse.

Vi leverer over hele Danmark (undtaget ikke-brofaste øer, Grønland og Færøerne) gennem det fragtfirma, vi samarbejder med. Har du brug for at vide, hvilket fragtfirma, vi benytter, kan du kontakte os på info@dailynam.dk eller på telefon 22 11 61 21.
Hvis du ikke er hjemme, hvor levering er aftalt, accepterer du, at chaufføren stiller varerne ved din hoveddør eller andet sted efter aftale. DailyNam kan ikke holdes ansvarlig for evt. forringelse af måltidernes kvalitet. Du accepterer ligeledes, at chaufføren tager et billede af kassens placering som dokumentation herfor. 

Når du opretter dit abonnement, giver du automatisk dailyNam lov til at trække betalingen for dit abonnement løbende, indtil du opsiger dit abonnement eller sætter det på pause. Betalingen bliver først trukket ved bestillingen af din vare, og du vil i den forbindelse modtage en kvittering via email. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt.

Det er dit ansvar, at der er penge på den konto, som er tilknyttet det betalingskort, du har benyttet ved tilmelding, så vi kan trække betalingen. Hvis ikke, vil den aktuelle ordre blive standset og ved gentagne afvisninger vil abonnementet blive standset. 

Opsigelse og pause
Du kan opsige dit abonnement når som helst, dog skal det ske senest 7 dage inden tidspunktet for den tidligst mulige levering af din næste kasse (hvis din næste kasse leveres tirsdag mellem kl. 7 og 17, skal du senest opsige dit abonnement kl. 7 tirsdagen inden leveringen). Bemærk, at opsigelse af abonnementet inden den første levering først vil have virkning fra og med den efterfølgende levering, således at du altid vil modtage den første kasse.

 

Du kan opsige dit abonnement på følgende måder:
Ringe til kundeservice +45 22 11 61 21
Send en mail til info@dailynam.dk I mailen skal du skrive, at du ønsker at opsige dit abonnement og fra hvilken dato, opsigelsen skal træde i kraft. Husk at skrive dit fulde navn, email-adresse som du tilmeldte dig med og dit telefonnummer, så ordner vi resten. Du må også meget gerne skrive hvorfor, du ønsker at opsige. Bemærk, at du ikke kan opsige dit abonnement ved blot at returnere kassen med dine måltider eller lade være med at betale.
Skal du på ferie, eller ønsker du bare ikke kassen i en periode, kan du sætte dit abonnement på pause via vores hjemmeside dailynam.dk under “min profil” eller ved at skrive til os på info@dailynam.dk
Varslet ved pause af abonnementet er det samme som ved opsigelse.

Handelsbetingelserne er senest opdateret august 2020.